Voor kleine bedrijven en ZZP-ers in verzorgende en/of dienstverlenende beroepen wordt het steeds moeilijker om snel en persoonlijk te reageren op verzoeken om een afspraak te maken. En toch kan dat belangrijk zijn voor de omzet!

 

Standaardoplossingen op maat

Agendi, de makkelijkste manier om online afspraken te maken en te beheren

Agendi online afspraken maken en beherenIn zakelijke dienstverlening wordt snelle en adequate klantenservice met de dag belangrijker. Voor kleine bedrijven en ZZP-ers in verzorgende en/of dienstverlenende beroepen wordt het steeds moeilijker om snel, laat staan direct, persoonlijk te reageren op verzoeken om een afspraak te maken.

Agendi biedt een oplossing!

Agendi biedt een oplossing! Want op eenvoudige wijze kan vanaf nu aan iedere website een online afsprakenmodule worden toegevoegd. Waar cliënten zelf een afspraak kunnen maken, en de ondernemer zijn agenda en gemaakte afspraken kan beheren. 

Agendi is ontwikkeld op basis van praktijkervaringen. En werkt dus gemakkelijk en snel. Alle voorkomende situaties kunnen door de abonnee zelf worden ingesteld. 

Vanaf 1 april as. is deze nieuwe webservice van ServiceSites International ‘live’.
Aanvullende informatie kan opgevraagd worden via ons contactformulier.